Pytania i odpowiedzi
-
- Administrator
- Posty: 106
- Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10
- Kontakt:
Pytania i odpowiedzi
Temat będzie aktualizowany o pytania i odpowiedzi od Naszych produktach a w szczególności zamków elektronicznych bluetooth
(na kartę, pilota, odcisk, kod, kod czasowy, otwarcie zdalne)
Przed rozpoczęciem użytkowania zalecamy zapoznanie się z dołączoną instrukcja obsługi. Oryginalny zamek zawsze ma załączona instrukcje w języku polski. Nasze produkty, akcesoria, części zamienne można znaleźć w naszym sklepie online
(na kartę, pilota, odcisk, kod, kod czasowy, otwarcie zdalne)
Przed rozpoczęciem użytkowania zalecamy zapoznanie się z dołączoną instrukcja obsługi. Oryginalny zamek zawsze ma załączona instrukcje w języku polski. Nasze produkty, akcesoria, części zamienne można znaleźć w naszym sklepie online
-
- Administrator
- Posty: 106
- Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10
- Kontakt:
Re: Pytania i odpowiedzi
Należy zeskanować Kod QR tego zamka oraz wpisać numer seryjny tego zamka.Zamka nie można zarejestrować w aplikacji - pojawia się komunikat o błędnym kodzie QR
Aplikacja nie pozwoli zarejestrować zamka już zarejestrowanego.
-
- Administrator
- Posty: 106
- Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10
- Kontakt:
Re: Pytania i odpowiedzi
Zamek powinien mieć zmieniony domyślny kod administratora przed rozpoczęciem użytkowania zamka.Zamka nie można otworzyć / zamknąć
Po wpisaniu poprawnego kody (administratora, użytkowania itd.) należy, przekręcić zamek aby otworzyć drzwi.
Aby zamknąć należy ponownie wprowadzić kod aby zamknąć drzwi (jeśli otwieramy drzwi klamką a nie gałką od strony wejścia)
-
- Administrator
- Posty: 106
- Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10
- Kontakt:
Re: Pytania i odpowiedzi
Zamki elektroniczne aktualnie sprzedawana maja tylko języczek do blokowania zamka.Zdemontowana wkładka ma zębatkę zamiast języczka w zamku
Więcej zdjęć i wymiarów zamków można znaleźć w naszym sklepie
-
- Administrator
- Posty: 106
- Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10
- Kontakt:
Re: Pytania i odpowiedzi
Hasło można zresetować w aplikacji podając dane użyte przy rejestracji w aplikacji.Zapomniałem hasło do aplikacji
-
- Administrator
- Posty: 106
- Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10
- Kontakt:
Re: Pytania i odpowiedzi
Należy sprawdzić czy zamek jest zaktualizowany do najnowszej wersji oprogramowania.Na ekranie pojawia się komunika "motor error"
Po zakończonej aktualizacji odczekać do resetu zamka ( 2 sygnały) i wyjąć baterie na ponad 1 minutę. Następnie włożyć baterie i połączyć się z zamkiem poprzez bluetooth.
-
- Administrator
- Posty: 106
- Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10
- Kontakt:
Re: Pytania i odpowiedzi
Należy zaktualizować aplikację do najnowszej wersji. Jeśli aplikacja dalej się nie uruchamia należy wyczyścić pamięć podręczna aplikacji i uruchomić ponownie aplikację.Aplikacja We lock nie uruchamia się
-
- Administrator
- Posty: 106
- Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10
- Kontakt:
Re: Pytania i odpowiedzi
Należy sprawdzić:Zamka we lock nie można otworzyć kodem tymczasowym
- połączenie z zamkiem poprzez bluetooth ( otworzyć zamek poprzez aplikacje)
- ustawienie aplikacji przy wydawaniu kodu
- baterie zainstalowane w zamku
- zaprogramowanie zamka
- wersje aplikacji czy jest zainstalowana najnowsza (zaktualizować oprogramowanie zamka - zalecane ostrożne wykonywane możliwość nieodwracalnego uszkodzenia)
-
- Administrator
- Posty: 106
- Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10
- Kontakt:
Re: Pytania i odpowiedzi
Należy sprawdzić czy aplikacja ma wymagane uprawnienia (lokalizacja, itp).Zamek nie można otworzyć poprzez bluetooth z programu we lock. Pojawia się komunikat iż zamek jest poza zasięgiem
Aplikacja korzysta z lokalizacji oraz bluetooth. Należy włączyć lokalizacje (gps) w telefonie.
-
- Administrator
- Posty: 106
- Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10
- Kontakt:
Re: Pytania i odpowiedzi
Zamek na odcisk palca otwieramy za pomocą odcisku ( wprowadzonych do zamka), poprzez aplikacji ( w zasięgu bluetooth ) zdalnie poprzez dodatkową bramę zalogowaną do internetu ( bramka jest do kupienia w sklepie Bigshop.com.pl)Mam zamek We-lock na odcisk palca kupiony poprzez allegro. Nie działa otwieranie zdalne z aplikacji